MVC

2kommentarer

Ingen Bäbis igår, precis som jag trodde...

Det blev kanelbullar i stället ;)

Eftersom Bäbis inte ville kika ut igår så har vi ännu en tid hos vår barnmorska, Sigrid, strax före 9.
Jag tycker mkt om Sigrid, men trots det hoppas jag att det är sista gången vi åker dit nu!!
I a f utan Bäbis...

Pappa har berättat för mig att på onsdag natt kommer storken,
så jag ska göra mig redo för det :))

Vi får väl se...

Tycker nog att det känns som om det vore längre bort än så...

Nu ska jag göra ett försök att väcka D,
så han får en chans att vakna och hinna käka lite oxå innan MVC och jobb.

I em är det dax för skolan igen.
Hoppas verkligen att jag kan åka dit!!
I dag handlar det om kost och det ska bli spännande!!

Ha dä!!

2 kommentarer

Linda

05 Oct 2010 18:07

Väntar spänt på att bäbis kommer :D. Får man komma och gosa med bäbis då? :D

Lycka till Linda!



Puss å kram :D

Linda

05 Oct 2010 20:39

Självklart!! Du är hjärtligt välkommen!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej