Hemma igen

2kommentarer

Det blev en härlig tur i skogen tillsammans med Sophia & våra 4 lyckliga vovvar.
Vi var ute å knallade i drygt 1h.

Efter turen stannade jag till för att inhandla matsäck, inför helgens äventyr,
 och passade även på att fylla tanken.

I morgon bär det av till Linnebäck kurs för mig och Zion.
Det är en helgkurs så vi ska vara där hela lördag och hela söndag.
Jag ser verkligen fram emot detta å det ska bli spännande!!
Hoppas jag får lite nya förslag, tips och idéer.

Kursledaren heter Annika och hon har riktat in sig på olika kurser för jakthundar,
men i mån av plats är även andra välkomna.
Kika gärna in på Annikas hemsida om Ni är nyfikna!?

www.annikasjakthundskurser.se


Bilder från skogsturen:
 
Aussie kan posera.

Aussie
 
t.v:"känguru" och t.h "balansera"
 
Troy spanar över vidderna.
 
Aussie poserar.
 
Fina Troy.

Tack för en härlig promenix Sophia!!
Hoppas Du får en trevlig kväll på stan!!


Önskar alla en toppen fredag!!!! 

2 kommentarer

Lisa Hansson fd gustafsson

01 Oct 2010 16:55

shittans va duktig du är o håller igång. själv var jag typ soffbunden i 6 månader:D men nu är det inte långt kvar, hoppas du får en helt underbar upplevelse (till skillnad från mej) av att föda:) kram

sophia

07 Oct 2010 23:54

Vilka fina kort på grabbarna!:D

Kommentera

Publiceras ej