En lugn dag..?

4kommentarer

Det brukar ju gå sådär när jag ska ha en lugn dag,
men idag ska jag försöka- igen!

Började dagen med en skogstur (skräll) tillsammans med Zion & Ambra och A-K.
Vi var ute ca 1h *gôtt*

Nu har jag gjort min slutrapport till
 


gällande Lovefilm.

Någon som är intresserad av att
snabbt, enkelt och helt gratis
få chansen att se 4 valfria filmer under en månad??!!

Hör av Er till mig i s f så får Ni en kampanjkod som Ni kan använda Er av... :))
*varsågoda*

Man binder sig inte till någonting utan kan enkelt avsluta prenumerationen efter denna gratismånad.
Vill man fortsätta så kostar det fortsatt 99:-/ månad.

Nu tror jag det får bli "Ghost Writer" i soffan, under filten. *mys*

I kväll ska jag på en föreläsning om jakthundar,
som bygger på hundars mentalitet.
Det ser jag fram emot och tror det blir mkt intressant. 
Föreläsare är Annika Kjellberg

www.annikasjakthundskurser.se

helgens kursledare.


Zion & Annika pussas.


Förresten, idag är det ju onsdag,
och min käre far har ju berättat för mig
att det är i natt jag kommer att åka in till BB för att föda.

Så bara så Ni vet så kommer vår Bäbis i natt..?!! ;))


Ha en bra onsdag!!

4 kommentarer

Fröken M

06 Oct 2010 10:30

Åh va spännande !!! Nu är verkligen bebis nära !! :) Och jag kommer få kika på fb titt som tätt av nyfikenhet och det hänt något !

Kram



Ps, du har ju fel adress i länken till mig ;)

och rösta gärna på mig i finalen av årets mamabloggare !

Linda

06 Oct 2010 11:09

Hihi, ja nu är det nog ganska nära..? Men det känns fortfarande låångt bort. Hoppas det vänder- snar- och går fort!! :)

Just det, jag ändrade din adress i iPhoneappen men inte i bloggen.. :) Gör det sen

D

06 Oct 2010 13:23

hmm trodde vi hade bestämt kl10:10 10/10 2010. Puss

Linda

06 Oct 2010 14:08

haha ja du säger det ja :)) Men det beror ju på om det är en Elis eller en Inez som vill ut ;) Pöss

Kommentera

Publiceras ej