Sol och en alldeles underbar dag

0kommentarer

Vilket härligt väder!!
Tyvärr så blev det ingen vovvedejt i skogen för mig och vovvarna idag, varken i morse eller under f.m.
Tröttheten efter förlossningen och omställningen till att ha en liten bäbis börjar komma ikapp mig.
I början är man ju hög på något slags lyckorus och alldeles oövervinnelig.
Sen blir man trött :)


D tog hundarna och tog en promenix med sin syster- tack för det! :)
Jag skyndar att få i mig lite frulle innan Inez vaknar till liv och börjar tokskrika efter mat.
Hör henne innifrån sovrummet nu, hon sträcker på sig och håller på att vakna.
*skynda, skynda att tömma kaffekoppen*


Nu är hon vaken.

Får skriva de sista raderna samtidigt som jag ammar, simultankapacitet

När D kommer in igen ska vi göra oss i ordning för att åka in till stan.
Vi ska bli bjudna på lunch.
Vi ska äta tillsammans med min mor & far, Tor & Eileen och Dennis, Bea & Saga.
*trevligt*
Undrar bara om vi finner någon restaurang där vi är välkommna med 2 (!) barnvagnar...?

Hoppas Ni får en underbar lördag!?!

Kram

Kommentera

Publiceras ej