Morgonstund har guld i mund

2kommentarer

I dag iaf...

Sitter ensam vid köksbordet och äter frulle i lugn och ro
*lyx*

Lilla hjärtat
sover vidare inne i min säng och stora hjärtat har åkt iväg till jobbet.

Har varit vaken sen ca 5.30, vilket låter jobbigt tidigt jag vet,
men jag känner mig riktigt pigg och redo för dagen :)

Jag hann med att prata lite med mannen innan han åkte iväg till jobbet, å det är ju alltid trevligt!
Vi hinner knappt ses för tillfället.. :S
Han åker till jobbet tidigt och sen är det kvällen när han kommer hem å då vill hundarna ut, kvällsmat och kanske lite snickring i huset... Fullt ös!!!

Om Inez sover ett tag till så ska jag försöka plugga lite innan jag tar upp henne och "startar" hennes dag.

9.30 ska vi vara klara och möta svägerskan- M, Luna samt Inez kusiner "lilla-A" & "stora-A".
Vi ska åka till M's & D's morbror & "moster" och hälsa på.
De har nyligen köpt två Islandshästar som vi ska kika på :)
En promenix i skogen tänkte vi oxå ta, med hundar å ungar, innan vi åker hem igen.

Det blir en bra dag detta!!




2 kommentarer

Linda

18 Nov 2010 20:30

Låter som en härlig dag -hoppas det vart det oxå :)

Hann du njuta av frukosten eller vaknade lilltjejen tidigare??



Kram!

Linda

23 Nov 2010 09:20

Det blev en härlig dag oxå :)

Jag hann äta upp frullen men inte så mkt mer. Man får äta fort å hoppas man hinner numer...

Kommentera

Publiceras ej