Söndag

2kommentarer




Så var det söndag igen då och andra advent, redan!
Vart tar tiden vägen?!!

Svärfar K har varit här en stund. Innan han kom in skottade han åt mig *tack för det!!*
Sen var han i uterummet å grejade lite. Nu är det inte mycket kvar där ute. :)

Svärmor L
 kom oxå förbi, vi tog en promenad med hundarna.
 Det var skönt med sällskap
och väldigt skönt att hon tog kopplena så jag kunde koncentrera mig på vagnen.
Det var rätt tungt idag med oplogad nysnö och plusgrader.

Inez sover gott i vagnen
än, sen promenaden.
Det är rätt skönt med lite lugn här hemma en stund.
Jag är förkyld med huvudvärk och känner mig allmänt hängig och jag tror att Inez oxå är lite krasslig..?
Jag tycker att hon är gnälligare än vanligt och även hon är snorig och nyser.
*stackars hjärtat*

I em ska vi in till stan för att käka på restaurang.
Det blir jag, Inez och hennes mormor C & morfar O samt farfar K.

Det ska bli mysigt!!

Morfar O
har bokat bord på Cazanova.
*gôtt ska det bli*



Önskar Er alla en trevlig andra advent!!

2 kommentarer

Linda

06 Dec 2010 16:49

Vilka goa svärföräldrar du verkar ha! All hjälp måste vara underbart att få då du inte är själv längre och kan flänga hit och dit lika lätt.. :)



Kängorna i mitten ser väldigt fina och sköna ut att ha på sig. Jag har ett par vinterkängor när jag arbetar men jag känner de är för tunga att ha vid promenader. Håller tummarna att jag får ett par i julklapp....



BF är beräknat till den 6/2. idag är det exakt 2 månader kvar!!



Kram

Linda

07 Dec 2010 09:40

Hej!

Ja mina svärföräldrar hjälper oss mkt!

Kängorna är toppen! Jag rekommenderar dem verkligen! De är varma (till -18), GoreTex och mjuka å sköna att gå i.

Spännande med "bara" 2 månader kvar. snart får ni vara beredda då :) Det kan ju bli tidigare..? :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej