Kväll i sjukstugan

2kommentarer

Jaa, så har ännu en dag passerat.

Inte alltför mkt har hänt- av förklarliga skäl.

Jag mår fortfarande kasst och Inez är hängig.
Hon har sovit så gott som hela dagen idag, endast varit vaken 2,5h.

Jag, min far, vovvarna och Inez tog en tur ner till Coop förut och Inez slocknade direkt i vagnen.
Vi hann knappt utanför dörren.. Hon sover än.

Jag passade på att laga och äta medans hon har sussat sött i vagnen.
Nu är det dax att väcka min lilla älskling så hon kan vara vaken några timmar för att sedan sova igen när jag vill ta natten.
Lättare att handskas med skrikperioderna nu än mitt i natten när man själv är supertrött.

Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer

lollo

07 Dec 2010 21:30

fan din blogg är ju skitsnygg ju!!! med värsta fina bakgrunden o allt o massa fina kort o grejer.... avis... men jag nöjer mig med att skriva, så kanske jag lär mig, det kanske går att fixa till min med??? ja, jag fattar nada :) :) hahahahaha

Linda

08 Dec 2010 14:52

Tack Lollo!!

Men jag har fått hjälp med att få till utseendet på min blogg!! Det är inte dyrt och det tar inte lång tid. Testa du med vettja!

Kram

Kommentera

Publiceras ej