Härligt!!!!

9kommentarer

Nu har vi just kommit in från en härlig 45min-promenix. Jag, Inez ochJvovvarna.
 Vi var ordentligt påpälsade och kunde njuta av det härliga vädret.

Något som är trist är att såå många har såå mkt åsikter om att jag är "ute i kylan" med lilla Inez.
*grrr*
Jag har ju inte så mkt att välja på med två hundar och en man som är i Turkiet på jobb.
Inte direkt så att han tar kvällskissen efter jobbet..

Mitt liv ser ju ut så här, med mkt frisk luft och utevistelse, då får man kylan på köpet!

Men vet Ni?!?

Det finns k l ä d e r !!! :)


Inez
verkar inte ta någon skada av att följa med mamma och hundarna ut!!

Vårat liv, vårat val!!!
*punkt*

Nu väntar vi på att mamma/mormor ska komma.
Hon ska umgås med Inez så jag får plugga lite.

Sen tar vi ev. en tur till Bergvik.
 Jag måste kika på kläder.
Ska på bröllop den 17e och det är ju inte alltför mkt i min garderob som passar (än!) efter graviditeten..
Efter bröllopet ska jag på julfest (samma dag) så det vore ju kul om jag hittar nåt att ha på mig!?!

Åsså, behöver jag vintekängor!!
Har sett tre par på Stadium som jag ska kika närmre på.


Vad tycker Du?



Svärfar är oxå på ingång.
Han ska byta hjulbult på min bil så jag kan besikta den.
*Tack snälla*

Dax att öppna böckerna!

9 kommentarer

Linda

05 Dec 2010 08:36

Fina kängor. Jag har önskat mig ett par vinterkängor i julklapp som jag kan ha i februari till mina barnvagnspromenixer.

Så länge du känner att Inez inte fryser så är det väl ingen fara. Vindskyddet till bärselen måste vara toppen!

Ha det gott! Kram

Ulrika Olzon

05 Dec 2010 11:56

Kan bara hålla med dig, det finns kläder att sätta på sig och du är så duktig som är ute flera gånger om dagen. Gillar detta starkt!

PS: Jag gillar skon i mitten av bilderna. Lycka till med köpet av skor.



Kramiz från Ulle

Linda

05 Dec 2010 13:32

Linda: Ja, bra skor är ett MÅSTE!! Jag är ju ute i alla väder. nu när det har varit såå kallt och en del snö är det inte alls kul med fel skor.

Ja, "åkpåsen" till Babybjörn är toppen!! Tänk på den om ni ska använda bärsele ute i kylan.. Superbra när man, som jag, går i skogen.

När var det nu igen ni har BF?



Ulle: Tack för stödet!! Å jag lovar att Inez har kläder så det räcker och blir över ;)

Å mer får hon ju nästan dagligen :))

Linda

05 Dec 2010 13:33

Ulle: jag glömde ju- det blev skorna i mitten! :) Köpte dem i går och hade premiärturen förut. SUPER!!!!

Erica Broström

05 Dec 2010 14:13

Bry dig inte om de folk som har åsikter om att du e ute med lillan i kylan, det e inte farligt så länge det inte är dragit åt henne, och det e det ju sannolikt inte. Bara att klä sig om barnen med lager på lager. Eric var med mig då det var -26 grader förra året och han tog inte skada av det.

Melanie

07 Dec 2010 16:29

men herregud, varför skulle du inte vara ute med bebisen?!? Helt sjukt! Dom mår ju bara bra av frisk luft och dagsljus osv. Folk är då rädda för allt....som sagt, det finns kläder! vilket trams!



hehe, dom skorna har jag också kikat på! kollade på bergvik i fredags, men då fanns dom såklart inte i min storlek:/ Ska kika i stan under veckan. ;)

Linda

07 Dec 2010 19:21

Erica: Nä, jag är rätt duktig på att "stänga av" när alla "goda" råd haglar.



Melanie: Ja, jag märker ju på henne hur hon mår. Men folk måste ju alltid "tycka" en himla massa!

Skorna är toppen!! Jag är jättenöjd!!

Melanie

08 Dec 2010 05:34

Yes det är ju så. Andra mammor älskar att lära nyblivna mammor hur man ska vara mamma! Haha:-) Och folk älskar att ha åsikter, om precis ALLT!



Jag hoppas dom finns i min storlek nu, snygga är dom ju också och man lär ju kunna ha dom länge:) Kram!

Anonym

08 Dec 2010 14:50

hoppas du får tag på ett par kängor i din strl!!! De är värda varenda krona!!

Kommentera

Publiceras ej