Frullemys

1kommentarer

Sitter här framför datorn med mitt kaffe och mina två vört-smörgåsar med julost på.
Alla 4 ljusen brinner framför mig och vrider jag på huvudet så ser jag granen som lyser så fint i vardagsrummet.
*julemys*

D ringde nyss, men vi sov då :)
Han sms'ade å skrev att han nu är på väg hemåt.
Det ska bli riktigt skönt att få ha honom hemma några dagar!!
*älskar Dig, D*

Mitt lilla hjärta sover sött vidare inne i sovrummet.
Hon brås nog på far sin å blir en "livsnjutare", dvs en som kan sova lääänge ;)

             
Efter mat och bad i går kväll satt Inez nöjt i babysittern å kikade på tv en stund (t.v). Lägg märke till förskräckelsen i hennes ögon, det var "Svenska hollywoodfruar" i rutan :))
Jag tog upp henne i mitt knä och då slocknade hon direkt (t.h).

 

 

1 kommentarer

Linda

20 Dec 2010 11:50

Härligt för dig/er att D äntligen är på väg hem igen. Hur länge är han hemma innan nästa resa?? Tycker du är stark som fixar allt därhemma själv. Inez, vovvarna, hus och dig själv!! Stor styrkekram till dig!!

Kommentera

Publiceras ej