Jag blir såå lycklig

0kommentarer


För andra dagen i rad har vi startat dagen med vovvedejt, som innebär långpromenad i skogen. Å jag blir såå lycklig när jag ser alla vovvarna springa runt lösa i skogen och härja fritt. I går var vi en flock bestående av 7 vovvar och i dag var det 5. Alla kommer överens och de är bara så glada!! Xtra glad blir jag ju givetvis när min lilla gangster sköter sig och klarar av att följa oss hela promenaden utan att smita (något som numer känns som en omöjlighet när jag är ensam)!! Har han bara en flock där det ingår någon eller några "roliga" vovvar då går det hur bra som helst! *lycklig* Något som oxå värmer mitt mattehjärta otroligt mycket är att se hur Ambra "blommar ut" och fullkomligt älskar livet, i skogen , med alla kompisarna!! Då är det svårt att påminna sig att vi för bara ca en månad sen stod inför två tuffa alternativ vad gällde henne; operation eller avlivning! Vi hade ungefär 5-10minuter på oss att bestämma. Som Ni då säkert förstår bestämde vi oss för det första alternativet- tack å lov!!!


hela flocken på morgonens tur
Ludde, Sascha, Synna, Ambra & Zion

                    
Ludde, Sascha, Ambra & Synna                                                                 Ambra & Sascha

  
      Zion & "Rutan" in action (igår)    Ambra & Zion trötta men lyckliga!!
"syskonen Björck"; Synna & Sascha

Kommentera

Publiceras ej