På äventyr!!

0kommentarer

I går eftermiddag var jag och Inez ute på lite äventyr.
 
Jag hämtade tidigare från dagis för ett besök på VC och Apoteket.
När vi sen var klara med en 'tråkiga' delen av 'att-göra-listan' så åkte vi hem till Cia.
Det var första gången vi var där och hälsade på och vi hade en jättetrevlig stund!!
Först fick vi hälsa på alla hundarna och jag knäppte lite kort på dem medan de busade runt på gärdet.
 
När vi var nöjda med busandet så gick vi vidare och hälsade lite snabbt på hönsen
och till sist kom vi fram till fåren!
Dem hade vi längtat efter...
Ååh, å de var hur söta som helst!!
Fast jag kan erkänna att jag var aningens reserverade när vi var inne hos dem.
Får är djur som jag inte har så bra koll på...
 
Det var svårt ljus att fota i och det var inte lättare med en Inez som ville bli buren hela tiden,
men men några bilder blev det iaf och trots att kvalitén inte blev den bästa så lägger jag ut en del här.
 
Tack snälla Cia för att vi fick komma och hälsa på hos Er!!
 
 
 
/Linda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej