Gräsänka ...

0kommentarer

 
...igen.
 
Sitter i soffan och pluggar. Eller ja, jag har pluggat men nu tar jag en liten paus för lite bloggande. :-)
 
Mannen har åkt iväg en sväng- igen.
Kanada denna gång.
 
Jag sa att det var OK med denna resan för jag trodde att vi hade en lugn vecka i skolan...
Ack så fel jag hade!
Nu känner jag mig såå stressad. :-(
Hatar känslan av att inte hinna med, att inte göra saker när man vill och hur man vill.
Man får ju liksom inte disponera tiden riktigt som man vill när man har barn
och då är det svårt att få till bra resultat på pluggandet..
Jaja, jag kan ju bara göra mitt bästa!
 
Det blev inga våfflor för mig i dag. :-(
Jag hoppas verkligen att det hinns med imorgon!?!
 
Jag är godissugen!!!
Nu är jag inne på min 4e (!!) vecka utan godis under veckorna.
De som känner mig vet hur otroligt detta är! :-))
Jag brukar äta massor med godis, mkt och varje dag så detta är stort. :-)
 
Nä, nu ska jag krypa ner och läsa lite till innan jag slocknar..
 
/Linda
 

Kommentera

Publiceras ej