Otroligt!

0kommentarer

Ja, smått otroligt är det faktiskt.
Jag har fått sovmorgon i dag, men trots det och trots att jag nu har varit uppe en stund
och har hunnit med att fixat frulle och diverse 'morgonbestyr'...
Trots detta så sitter jag ensam, i lugn och ro, i uterummet med kaffekoppen.
Jag har öppnat upp ena glaspartiet och njuter av både den ljumma, friska morgonluften
(som är så underbar på sommaren!!)
och av fåglarnas energiska kvittrande. 
*härligt*
 
Hur mysigt det än är att äta frukost tillsammans,
tycker jag att det är så gôtt att få sitta alldeles ensam en stund på morgonen,
att få dricka sitt kaffe i stillhet och bara vara...
 
 
I dag blir det en dag som kommer att gå lite i träningens tecken.
*äntligen*
Efter frullen ska jag & Izor åka iväg till någon skog här i närheten och ta en liten joggingtur.
 
Jag är så glad över att äntligen få springa igen!!
 
Senare i em ska jag åka till F&S och stänga in mig i studion för att fixa med musiken till
(vad som förhoppningsvis kommer att bli)
mitt nya spinpass.
 
Jag ska snart sitta där på ledarcykeln och trampa igen.
Det var rätt längesen och det ska bli så kul att komma tillbaka!
Hoppas nu bara att jag lyckas med inspelningen och allt 'fix och trix' med Mixmeister..?
 
I kväll hoppas vi på grillning och trädgårdshäng med fina vänner!
 
 
Önskar ER alla en fin nationaldag!
 
/Linda

Kommentera

Publiceras ej