Lite vardagstankar...

0kommentarer

 
Onsdag den 5e september.
 
I dag var det dags för Inez andra dag på dagis (ja, vi säger fortfarande dagis här hemma) efter det 3 månader långa sommarlovet.
 
Det är en väldigt glad tjej vi har! Hon fullkomligt älskar att leka medsina kompisar på dgarna.
Inez är så himla social och positiv, så det var inga som helst problem att 'komma tillbaka' till dagis.
Enda nackdelen (om man kan kalla det för nackdel) var att hon inte 'hade tid' att sova. :-)  *hihi*
Hon ville ju bara leka!
Det ska bli spännande att höra senare hur det gick med vilan i dag...
 
När hon kom hem i går, strax efter 13.30, så var vi ute i trädgården en stund.
Inez gungade, lekte lite i sandlådan och sen hjälpte hon mig att ge kaninerna mat.
Jag såg på henne att hon vaar trött, så jag frågade om hon ville vila en stund i sin säng- å det ville hon.
Hon kröp upp i sängen, la sig under täcket och blundade redan innan jag gått ut ur rummet.
Sen sov hon 1,5 timme!
*skönt*
 
I dag efter att jag lämnat henne så hängde jag kameran över axeln och tog med mig Izor ut i skogen.
Det är ju alldeles underbart väder!!
 
Jag måste säga att så'na här ljuvliga höstdagar är nå't av det bästa jag vet!!!
Jag längtar dock alltid till stallet när det är så här härligt ute. :-)
Synd att det är så långt till Per & Lisa, på Backa. :-(
 
När Inez hämtats på dagis vid 14-tiden i eftermiddag så ska vi åka ner till stall Tegelbacken och hälsa på.
Då får vi en liten 'hästdos' i dag ändå. :-)
 
I kväll är det dags för avslutning på Rallylydnadskursen med  Izor.
Vi ska visst ha lite 'tävling'.
 
Hoppas att Ni oxå har chansen att njuta av vädret i dag!?!
 
från skogen på fm;

/Linda

Kommentera

Publiceras ej