Inez 2-årskalas

3kommentarer

 
För kompisarna.
 
I går hade jag ( ja, jag skriver 'jag' för D är borta på jobb) det första av Inez två 2-årskalas.
 
Det var kalaset där vi bjudit in kompisarna.
 
Det blev några härliga timmar tillsammans med Inez närmsta vänner och deras föräldrar.
 
Jag är så glad över att de som vi bjöd in ville komma hit och fira Inez. <3
 
Inez hade en rolig em och fick röja runt med sina polare och det är det viktigaste!!
 
Hon fick paket av sina gäster oxå.
En himla massa toppenbra och genomtänkta presenter.
Det känns lixom lite extra gôtt i mammahjärtat när man ser att presenten är tänkt till just Inez och inte är
'vilken grej som helst'.
 
Bilder från kalaset;
(Obs! bilderna och dess rättigheter ägs av mig och får inte användas på något sätt utan min tillåtelse!)
 
 
 
 
Tack älskade Ni för att Ni kom på kalas för Inez skull!! <3
 
/Linda

3 kommentarer

daniel

15 Oct 2012 02:04

Tack snälla för att du la upp lite bilder på kalaset så jag fick vara med lite :)

Svar: Det kommer fler bilder! ;-)
Linda

Melanie

15 Oct 2012 05:48

kul med kalas, grattis till Inez!
Vad fin du är i håret, längden passar dig!

Svar: Tack Mel! :-)Längesen jag såg till Dig! Hur har Ni det? Har ni flyttat nu? Har du lagt ner din blogg? Jag saknar den! Kram på Er.
Linda

Camilla

17 Oct 2012 14:01

Grattis fina Inez, hoppas du hade kul och fick många fina paket.
Kram från Stella m familj

Svar: Tack Stella. Jag har blivit väldigt firad och fått en himla massa presenter!! Snart är det din tur va'?! :-) Vore kul om vi kunde ses snart!!/Inez
Linda

Kommentera

Publiceras ej