B.F & kanelbullar

2kommentarer

 
Kanelbullens dag!
 
 
Den 4e oktober 2010: det är datumet vi fick för beräknad förlossning på vår älskade Inez. <3
 
Dock trivdes hon alldeles för bra inne i min mage för att komma ut då,
hon 'valde' ju att stanna kvar där inne ytterligare 12(!) dagar,
så jag fick käka min kanelbullar i lugn och ro. :-)
 
Då som nu... :-(
 
I början av detta året fick vi ett nytt B.F-datum: den 4e oktober 2012.
Fast sen kom BM på att det ju är skottår i år,så BF blev flyttat till den 5e oktober i stället.
 
Tyvärr så gick det inte som vi hade önskat,
utan min kropp avslutade graviditeten efter ca 8 veckor..
 
Man hinner tänka mycket på 8 veckor!!
Denna gång kände jag liksom från dag 1 att jag var gravid.
Då hinner man ställa in sig på det och fundera en hel del på framtiden...
 
Det känns väldigt sorgligt,
men det fanns säkert en orsak till varför det blev som det blev!?!
 
I dag när jag äter mina kanelbullar går tankarna till livet som inte blev!
 
 
H*n var ändå mitt lilla 'Knyte' i ca 2 månader.
 
/Linda

2 kommentarer

Emma Boman

04 Oct 2012 10:40

Å vad sorgligt!! Blir alltid så rörd och känslosam över sådana historier eftersom vi haft så svårt att få barn. Dock har jag "sluppit" missfall! Många kramar

Svar: Ja det har varit jobbigt...
Linda

Therese

04 Oct 2012 11:02

Oj, jag beklagar. ( såhär i efterhand)

Kram

Svar: Tack min vän.
Linda

Kommentera

Publiceras ej