En andra chans!

1kommentarer

 
Ja, nu ska jag ge det en andra chans!
 
Jag pratar förstås om löpningen.
Jag har precis anmält mig till ännu ett 10km-lopp och ska försöka klara av mitt mål denna gång.
 
Som ni kanska förstår då så klarade jag inte Stadsloppet på under 50min.
Jag sprang i mål på 51m20s och var otroligt besviken efteråt!
Men, nu ska jag alltså prova igen.
 
Nästa fredag är det dax för Festivalloppet som går på NKIJ-banan (den gamla banvallen), från Deje till Forshaga.
 
Håll gärna tummarna xtra hårt för mig denna gång. :-)
 
Jag vill ju såå gärna klara det!!!!
 
/ Linda

1 kommentarer

Linda

30 Jun 2012 22:15

När går det loppet?? skulle vara kul att hejja på dig längs med banan och ge dig extra kraft i benen :)

Svar: Ja påhejning behöver jag i mängder! :-)Loppet är på fredag. starten går kl.18 (tror jag).
Ropa högt om Du ser mig!!
Linda

Kommentera

Publiceras ej