Dagens runda

4kommentarer


I dag var det åter dax för en springtur.

Efter frullen knallade jag bort till svägerskan M och Inez kusiner; Aston & Aaron.
Inez fick vara hos dem och leka å busa medan jag avverkade en löprunda.
Är rätt säker på att hon uppskattade den lekstunden 'waaay more' än att följa med på springningen och behöva sitta still i vagnen, igen! :-)

En som inte 'slapp undan' från löpningen var lille Izor :-)
Fast han var inte särskilt ledsen över det!
Han verkar gilla att hänga med mig ut och springa.
Dessutom är han nog rätt nöjd över att vi får lite egentid, bara han & jag.

I dag blev det en mil i "lagom" tempo.
Jag snittade på 5.32 och det var väldigt tunga ben som tog mig runt i dag.

I morgon är det vilodag och på söndag har jag tänkt mig en 12km-runda i skogen.

I morgon är det även dax för ännu en utställning för Izor.
Håll tummarna för oss är Ni gulliga!


Pappa D har ännu inte kommit hem.
Självklart så strular det med flighterna.
*typiskt*
Jag tycker så synd om honom, nu när han bara vill komma hem..
Tror att han i skrivande stund är i London.
Han kommer hem nå'n gång runt midnatt i natt, om allt går som de tänkt den här gången..?!

Nu ska jag pimpla lite kaffe medans lillan sover.
Vi har haft en dålig natt här i huset, i alla fall jämfört med vad vi brukar...

Ha dä!!

/Lina

4 kommentarer

Marie

01 Jun 2012 13:55

Roligt för er att han äntligen kommer hem :)

lisah

01 Jun 2012 14:18

Är d strejken som ställer till d? Vad var de sa, tre plan i timmen ist för trettio.

Linda

01 Jun 2012 18:55

Ja, Marie, det ska bli skönt att ha pappan hemma ett tag nu!



Tror inte det beror på strejken Lisa. Inrikesflyget i USA i går som var försenat och ställde till det.

Agnets

01 Jun 2012 23:49

Önskar er en riktigt mysig sommar, en massa kramar till er alla tre från oss i Kivik / "Faster" Agneta

Kommentera

Publiceras ej