Mariebergsskogen

4kommentarer

 
Tillsammans med Inez och mamma/mormor C.
 
I torsdags var jag och Inez ute på äventyr med mamma/ mormor C.
 
När vi hade hämtat upp C så åkte vi först ut till Bergvik för att shoppa lite nya kläder till Inez.
Jag rensade nämligen hennes garderob såå himla bra härom dagen att t.o.m pappa D reagerade och sa att det var 'tomt' i hennes lådor. :-)
Han undrade om jag skulle kunna tänka mig att åka iväg å shoppa lite.
Vad jag svarade på det.
JA! Såklart. :-)
 
Efter shopping och fika på Bergvik så åkte vi vidare till Mariebergsskogen.
Vi fick en härlig stund där tillsammans innan det var dags för mat och hemfärd.
 
 
/Linda

4 kommentarer

Melanie

24 Jul 2012 15:56

men gud så lik mamma då ;)

Svar: tycker du!!?? :-) Det varierar väldigt det där, från min till min lixom :-)
Linda

melanie

25 Jul 2012 14:11

Ingen annan som sagt dt? Hon ser ju precis ut som dig!

Svar: jo då, men det svänger väldigt. ena stunden är hon min avbild å andra sekunden ser hon utt som sin pappa. :-)
Linda

Melanie

28 Jul 2012 04:46

Jo men så brukar det ju vara;)

Emma B

29 Jul 2012 21:18

Å! Vad mariebergsskogen är härlig! Vi har också varit där flera gånger redan!! Vad söt hon är Inez! Tycker nog också hon är väldans lik mamma men då har jag inte sett pappa heller! :-) Kram kram

Kommentera

Publiceras ej