God fortsättning på det nya året!!

0kommentarer


Hoppas Ni har haft det bra under jul- och nyårshelgerna!?!
Det har vi.


Inez & jag.

Julen spenderades hemma hos mina föräldrar med familjen.
Vi åt en massa god mat och fick besök av tomten.


Inez i tomtens (/mormors) knä.

Saga & Inez var två små tjejer som blev fullkomligt överösta med julklappar.
Det blev liksom så där mycket att de inte orkade med alla. :-)

På nyår var vi här hemma hos oss tillsammans med Marie, Johan & Lilly.
Vi lagade mat och åt tillsammans och när småtjejerna hade somnat så förflyttade vi oss från matbordet och in till soffan. Väl där så drog vi igång tvspelet och spelade Wii fram till tolvslaget.
Jag minns inte när jag var vaken till midnatt senast!!?!
Rekord för mig och det utan större problem. *förvånad*

Inez röjer runt i huset så jag har inte tiden att sitta här längre.
Svårt att hinna med detta med att blogga..

Ta hand om Er!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej