Torsdag- igen...

0kommentarer


Jamen, vart tar dagarna vägen egentligen??!!

Nu var det ju en vecka sedan jag uppdaterade här- igen!!

Det hinns lixom inte med :-(

Jag har ju fullt upp mest hela tiden..

Jajja, vi lever och mår bra i alla fall!! :-)

I dag startade vi dagen med en härlig vinterpromenad i skogen borta vid ridskolan.
Vi mötte upp Agneta & Alice där strax efter kl.9.
Vi knallade runt i lite drygt 1h och på väg tebax mot bilarna gjorde vi ett stopp vid ridskolan så att Inez fick stilla sitt hästbegär en stund.
Hon är verkligen tokig i hästar!!
Något som hennes mamma såklart älskar! :-)

Väl hemma var det dags för lunch och vila.

När Inez vaknat kom fina JO & lille A.
Efter mellis och litte kaffetankning så bar det av till Bergvik.
Jag behövde köpa några grejer till helgen och självklart så slank det ner en del till Inez oxå.
Det är ju märkligt! Inte en enda gång när jag ska handla till MIG blir Inez utan.
Det blir alltid något till henne oxå :-)

När vi kom hem igen var vi väldans hungriga allihop. Barnen fick såklart mat först men så snart de var nöjda så, mer eller mindre, kastade vi oss över våra medköpta "Oliven-sallader".
Åååh, jisses va' hungrig jag var!!

Sen kom mamsen förbi en stund.
Vi "lämnade" henne med barnen inne på Inez rum och tog en liten kvällstur med vovvarna.
När vi sen kom in i värmen igen blev det lite kaffe innan Jo & A åkte hemåt.

När jag hade städat undan efter Inez röj (=leksaker i hela huset) var det dags för lilla fröken att borsta tänderna och få på sig pyamasen.
Mormor gav välling och sen slocknade hon gott. <3

Nu är jag lagom trött efter en intensiv dag och väntar på veckans avsnitt av "Revenge".

/Linda

Kommentera

Publiceras ej