Mors dag

0kommentarer

I dag är det min första "Mors Dag" <3

En overklig känsla som jag inte riktigt kan ta in..

Vi har ju heller inte firat nåt här hemma under morgonen så det kan vara därför..

Kanske ska vi ut å käka med min bror och mina föräldrar i em/kväll, inget bestämt än.

Strax ska vi packa in oss i bilen för att åka till Deje på babysim.
Det är alltid mysigt och väldigt uppskattat av Inez.

Jag och Izor har varit på en morgonpromenad- alldeles själva!
DET händer inte ofta. Väldigt mysigt var det och lilleman sköter sig finfint.
Att gå i koppel funkar väldigt mycket bättre när jag inte har en barnvagn + en xtra hund att ha koll på samtidigt!

Inez somnade en stund inne i sin säng nu, men så snart hon vaknar blir det fruktstund och sen babysim.


Grattis till alla mammor där ute!!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej