Jag...

1kommentarer

...känner mig piggare i dag.
Efter helgens sömnbrist känner jag att jag sakta börjar återhämta mig igen.

Inez har varit hängig och febrig men nu verkar det som om febern är över, för den här gången.
Nu är hon prickig i stället. Man brukar visst bli det efter 3-dagars-febern. Så mest troligt är att det är just det hon har haft.

I eftermiddag är det dax att dra på sig ledarkostymen igen och åka till F&S för att leda jympa.
*härligt*
Hoppas jag är mindre "snurrig" än förra veckan..?! :-)

Efter frullen idag så tog vi en härlig promenad tillsammans med Agneta och hennes lilla Alice (jack rusel).
Vi var ute och knallade ca 1,5h.

Lunchen är just intagen här hemma och Inez röjer runt på golvet en stund.
Jag hoppas att hon vill sova en liten stund i dag, så jag får de där värdefulla "egentids-minutrarna".

Jag behöver klippa klorna på Zmilla och städa båda burarna och fodra och fixa.

Nu kallar lillan!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

26 Oct 2011 06:34

Japp, då är det tredagarsfeber hon har haft. Moa hade det också en gång.

Kommentera

Publiceras ej