Nyfrissad!

0kommentarer

Nyfixad i håret.

I torsdags fick jag hjälp av Bea att fixa till mitt hår.
Efter att jag i våras bestämde mig för att återfå min originalfärg på håret,
alltså från mörk till ljus,
så har håret mått lite dåligt.
Det slet ju en hel del med alla blonderingsbehandlingar..
Efter det har jag bara låtit håret vila och nu var det hög tid att fixa till både färgen och de alltför slitna topparna.
Bea lade i en massa folieslingor, både ljusa och mörka, och klippte sen bort det slitna. Jag ville ha tillbaka min långa, raka lugg (som jag trivdes så bra med när jag var mörkhårig) för att se om den kändes lika bra som blondin. 
 
VOILÁ, så här blev resultatet;
 
 
Jag har nog aldrig tidigare längtat efter och uppskattat en hjälpande hand från Bea så mkt som denna gång!
 
Tack snälla Bea för hjälpen!!!
 
/Linda
 

Kommentera

Publiceras ej