Vilken härlig dag!

1kommentarer

Det har vi haft i dag.
 
Jag och Izor åkte till skogen vid 10-tiden där mötte vi upp Agneta och Alice för en härlig skogspromenad.
Det var så gôtt att knalla runt i skogen,
med en strålande sol som värmde skönt- när den kom åt mellan träden.
 
 
Efter skogsturen var det dags att få i sig lite lunch innan vi packade in oss i bilen och åkte till ridskolan.
Det var dags för Inez att rida lektion igen.
I dag gick det väldigt bra tycker jag.
Inez travade många gånger och Inez bara älskar det!
Det har hänt en hel del med balansen i sadeln sedan hon började rida.
De första lektionerna vinglade hon fram och tillbaka i sadeln och jag vågade inte släppa henne.
I dag höll jag nästan bara när hon travade.
*stolt mamma*
 
Efter stallet och vilan fick vi besök.
Det var en av mina gamla klasskamrater från högstadiet och hennes familj som kom hit och hälsade på oss några timmar..
D och Inez hade varit och handlat massa gott till mellis och fika så vi satt och mumsade en bra stund.
Det var så mysigt att bara få prata lite skit och umgås en stund.
Sen gick vi till lekparken en stund 'lekte av oss' lite.
Jag är faktiskt inte riktigt säker på vilka som hade roligast- vuxna eller barn!?? :-)
 
 
Nu är vi härligt trötta efter en finfin lördag!!
 
I morgon blir det nya äventyr. :-)
 
/Linda

1 kommentarer

Linda

24 Mar 2013 19:07

Tack för en härlig helg med din fina familj!! Är nyfiken om du fick några bra bilder även idag och om vi kan få några?!
Höres!
använde några av dina bilder på min blogg, hoppas det är ok?? ska jag skriva att det är du som har tagit korten??

Svar:
Linda

Kommentera

Publiceras ej