Inez 2-årsdag

1kommentarer

 
I går fyllde allra vackraste Inez 2 år.
 
Min fina lilla tjej som har blivit så stor. <3
 
I går var alltså 2-årsdagen här och den firades, som sig bör, dagen lång.
 
Dagen började med "Ja må hon leva.." (en stoor favorit hos Inez för dagen) och några småpaket på sängen.
 
morgonpaketen
Bamseprylar :-)
nöjd med sina presenter
har precis hittat sig själv i tidningen
fina, fina Inez är redo för dagis
*älskade Inez*
 
På dagis bjöd Inez på glass dagen till ära. :-)
Alla barnen hade sjungit "Ja må hon leva..." och sagt grattis. *lycka*
"Gösta" är förresten vår nye familjemedlem, han är en present från dagis och Inez gillar honom massor! *söt*
När jag hämtat Inez på dagis så gick vi hem och öppnade några fler paket...
har just öppnat ett 'Pippi-paket' med en Pippi-docka och ett Pippi dominospel.
*poppis*
"Oj, oj, oj!!!" Många paket.
*spännande*
stooort paket
'pluppar'
många figurer att hålla reda på...
koncentrerad...
Vill oxå va' mä å öppna paket...
*sötnos*
detta blev verkligen succé
Herr Nilsson kan sova i kistan...
...eller i sin säng :-)
bäst att hålla hårt i möblerna så de inte försvinner...
kalas-klädda och redo för alla gäster :-)
 
Skriver ett annat inlägg om kvällens kalas...
(Det tar ju såå lång tid med bilderna!!)
 
Nu blir det soffan framför "Bonde söker fru."
 
******************************************
 
Förresten så har jag varit på något så 'vuxet' som ett föräldramöte i kväll. Mitt livs första! :-)
 
/Linda

1 kommentarer

Anonym

19 Oct 2012 15:34

Hos ser ut att haft en bra födelsedag!:) måste även säga att du e jäkligt snygg i håret! Hot mama;)

Svar: Hej! Ja, jag tror nog att Inez var väldigt nöjd med sin födelsedag! =) Å tack för komplimangen!! (Hade varit ännu roligare om jag visste vem Du är...)
Linda

Kommentera

Publiceras ej