Vart tar dagarna vägen?

1kommentarer


Fullt ös mest hela tiden!!

Jag har så mycket att blogga om men jag vet inte var jag ska börja... så jag tror faktiskt jag låter bli!
Det går lixom inte "skriva ikapp" för en hel vecka.

Några rader om dagen idag..
Jag vaknade vid 6tiden och kunde såklart i n t e somna om. Varför, varför måste man vakna tidigare än sina barn??
Jajja efter att sakta men säkert öppnat ögonen så gick jag upp. Det var så tidigt att inte ens hundarna kom emot mig i full fart för att säga god morgon, DÅ är det tidigt!

Efter att både jag och Inez samt vovvarna fått i oss frullen tog vi en liten promenix med vovvarna. Det blev den korta turen 'runt åsen'.
När vi kom tillbaka hem var det dags för mig och Inez att bege oss. Jag lämnade Inez hos mamma och pappa. De har varit barnvakt åt Saga i helgen, så hon var oxå där när vi kom. Eftersom båda tjejerna skulle vara där så fick vovvarna stanna hemma i dag. (Det blir liite för mycket för mor & far annars.)

Jag åkte vidare ner till stan för ännu ett kurstillfälle på fotokursen.
I dag hade vi ett tema på fotograferingen. Temat var; färg. Jag valde blått.
Det vi skulle koncentrera oss på (utöver vald färg) var idag bildkomposition.
*spännande*

Det såå himla kul med fotografering!

Jag vet redan vad jag ska få i födelsedagspresent; en alldeles egen, ny systemkamera!! *lycklig*
Om Ni har tips, synpunkter och egna erfarenheter att dela med er av gällande olika kameramodeller, så tas de tacksamt emot!

Under em tog vi en promenad i skogen tillsammans med Marie & Lilly.
Det var skönt att komma ut lite.
Både jag & Inez var såå trötta att vi aldrig hade klarat av att hålla oss vakna ända till kvällen utan lite frisk luft!

Nu sover Inez för natten och jag har landat vid datorn.
Blir nog inte särskilt långvarig här utan tänker nog krypa ner under täcket och läsa om en stund.

Hoppas på sol i morgon oxå, då jag vill inviga mina nya löpartights!!
Jo, jag veet att de funkar även utan sol! Men, efter mitt mer eller mindre 'ofrivilliga' träningsuppehåll som har varit nu ett par månader så känner jag att solen hjälper enormt mycket för att orka!
Dessutom måste jag ju ha med mig Inez på turen och då är det skönt om vädret är OK.

Hoppas Ni haft en bra helg!?

Siktar på en uppdatering snart igen :-)

/Linda

1 kommentarer

K

06 Mar 2012 21:46

Tack snälla rara för uppmuntrande kommentar! Är din man borta i fem månader?! Iiii! Var är han då?? Är han hemma lika länge sen? Och jag som klagar över tio dagar...ha ha! Vilken fin liten tjej ni har! Supersöt!

Kommentera

Publiceras ej