Underbara, soliga lördag

1kommentarer


I går var det en underbar dag här hos oss, hos många andra oxå kan jag tro.. :-)
Det var soligt och varmt, väldigt varmt faktiskt. Runt 20 grader i solen fram på dagen.
*härligt*

När vi var klara med alla 'morgonbestyr' här hemma fixade vi i ordning oss själva och åkte in till stan.
Vi började med ett stopp på Biltema, där vi letade efter en balanscykel till Inez. Tyvärr så åkte vi därifrån utan. Det var dålig service för dagen och tog en himla massa tid så vi fick åka vidare. Tar't en annan dag.

Sen åkte vi vidare in till stan där vi började med att käka lunch. Jag beställde potatisgratäng och kyckling, som jag delade med Inez. Hon tyckte det var kalas att äta 'ute' bland en massa folk och mycket att titta på= väldigt nöjd!

Inez fick ett par nya, tunna vårmössor och ett par solglasögon på Kappahl.

När vi var klara på stan åkte vi hemåt igen.

Det blev ett stopp på hemvägen, på Råtorps Café.
D hoppade in och köpte med lite gott fikabröd.
Vi bjöd hem svärfar och min käre mor på lite fika under eftermiddagen. Det var såå gôtt väder att vi satt ute på trädäcket, å vi kunde sitta i kortärmat!
Inez röjde runt och var hur nöjd som heldt över sällskapet och över att få vara ute hela dagen.

Det blev en låång dag för lilla Inez, då hon inte sov någonting alls under hela dagen. Hon klarade av det utan att bli särskilt gnällig under em/kvällen, det tycker jag var strongt gjort.

Lite bilder;













Hoppas att Ni oxå fått njuta av solen under helgen!?!!

/Linda

1 kommentarer

sophia

25 Mar 2012 21:33

Gu va hon växer inez!:D Å vilken frän mössa..:P riktig cooling:P

Kommentera

Publiceras ej