På dagens schema; operation!

2kommentarer


Jaa, tack å lov, så gällde det i dag varken mig eller Inez, men det är nästan precis lika illa att det handlade om Izor.

Han har opererat bort sin ena klokapsel. Det innebär en himla massa omsorg och pyssel samt mediciner ett bra tag framöver...
Allt för att han ska bli bra igen så snabbt som möjligt! <3

Nu sover Inez för natten och Ambra snarkar inne i tvrummet.
Izor är lite rastlös och växlar mellan att vila, vandra fram och tillbaka eller gny lite..
Stackars, älskade liten!!

Om en liten stund ska jag försöka tejpa på en bajspåse över tassbandagen och gå ut på framsidan så att han får komma ut lite...

Hoppas att Ni har haft en bättre dag än oss!?!!

/Linda

2 kommentarer

Kerstin

09 Mar 2012 09:40

Fest?? Hihi! Jag tror faktiskt jag minns det, var det i huset eller i vår lägenhet i stan?? Vi bodde granne med Dennis och Bea ett kort tag, kanske var det då..? Hoppas jag var trevlig, våra fester var rätt blöta förr om åren hehe. Annat är det nu när man somnar framför Bingolotto. Hoppas vovven mår lite bättre! :( Stackars liten. Jag kan bara ana hur det känns att vara ensam SÅ länge, puh. Måndag till torsdag är nog precis vad jag klarar av tror jag. :-o

Emma Boman

09 Mar 2012 13:46

Ja, se de där klorna! Kenneth har oxå brutit sin klo långt in en gång så man fick ta bort kapseln. Lite drygt med en livlig hund men det gick bra! Jack har brutit sin klo två gånger! Stackarn! Hoppas Izor blir bra snabbt! Kram kram

Kommentera

Publiceras ej