Måndag

0kommentarer


Jo då jag vet att det är tisdag i dag men jag vill berätta lite om vår måndag eftersom det inte fanns tid till det igår...

Efter frukost och diverse fix här hemma så tog Inez & jag cykeln ner till öppna förskolan.
Där träffade Inez kompisarna. Det var några nya ansikten där i dag oxå.
Det visade sig att lille M och hans familj bor väldans nära oss så vi sällskapade på cyklarna på hemvägen..
De stannade till en stund hos oss och hälsade på vovvarna och pratade lite innan det var dags att käka lunch.

Efter lunchvilan tog jag ett varv med dammsugaren, sen blev det en promenix med vovvarna innan jag & Inez åkte till affären för att handla.

Vi myste till det med våfflor på kvällskvisten.
Inez tyckte det var kalas, speciellt som man fick grädde och sylt till :-)

Sen var det dax för Inez kvällsdopp, något som uppskattas mycket av lilla fröken här i huset!

När alla sen kommit till ro för kvällen och Inez hade somnat så slappade jag i tv-soffan; Familjen annorlunda, Maria Wern och Medium..

/Linda 

Kommentera

Publiceras ej