Intervaller

0kommentarer




I går var det dags för veckans, schemats och mitt allra första intervallpass.
Självklart sprang jag med Inez i vagnen.
Nu så här ett dygn efteråt så undrar jag vad folk tänkte när de såg mig..?
Jag 'stormade' (läs:flåsade) fram på gångvägar och villagator, fram och tillbaka.
Sprang som om jag vore jagad varvat med att gå.
Konstig den där Linda... :-)

Vad jag vill komma till med detta inlägg är; att WOW va' kul det är med intervaller!!!
Tänk att jag inte kommit på det tidigare..
Men, men bättre sent än aldrig :-)

Enligt vårens träningsupplägg så kommer det att bli ett intervallpass/ vecka och jag gissar att det kommer att bli veckans favoritpass!?!

Tränar Du intervaller?
I.s.f hur?
Och om Du inte gör det- testa vettja'! ;-)

/Linda

Kommentera

Publiceras ej