Lyx hos frisören och egentid på stan

2kommentarer



Rubriken sammanfattar starten på dagen för min del.

Vid 10tiden var jag hos bästa Bea på salongen och fick håret klippt och därmed blev oxå luggen kortad
-så nu ser jag igen! :-)

När håret var fixat knallade jag ut på stan en sväng.
Det var skönt väder i dag och överallt på gatorna var det en massa glada människor.
*härligt*

Jag köpte mig några fina toppar i spets som jag ska packa med till Grekland när vi åker nu till helgen.

Trevligt är det oxå att knalla runt på stadens gator och möta en massa olika människor, som man kanske inte sett på länge, och få byta några ord.
Det blir jag glad av!

Under eftermiddagen har vi satt upp Inez nya gungställning i trädgården, på baksidan.
(Tack snälla Jonas & Ulle för den!)
Gissa om vi har haft en lycklig liten tjej i gungan sedan dess!?!! :-)

Alldeles nyss var vi ute på en cykeltur; jag, Inez, D & Izor.
Det var härligt i kvällssolen!
Izor
var nöjd med att få sträcka ut sina ben och springa lite!

Alldeles strax ska jag ta med mig kameran och åka iväg till brukshundklubben för att fota.
Det är månadstävling i agility i kväll och Sophia ska vara med.
Jag hoppas på några fina bilder på både hundar och förare 'in action'.

Hoppas Ni har haft en fin dag Ni oxå!?!

/Linda

2 kommentarer

sophia

13 Jun 2012 22:31

Väntar spänt på kort:D

Melanie

14 Jun 2012 10:01

gött med frissan! jag var där i förrgår och det var så skönt! härligt med en resa för er! vi ska försöka komma iväg till våren, men båda barnen - PJU! blir nog ingen slappasemester där inte ;)

Kommentera

Publiceras ej