Nedräkning

0kommentarer

 
Nedräkningen har börjat.
 
Om några timmar är det dax för mig att springa årets 3e lopp.
I kväll är det Festivalloppet, Deje- Forshaga, som står på schemat.
10 km på NKIJ-banan (gamla banvallen).
 
Självklart hoppas jag på att klara av min 'drömtid' denna gången, då jag dessvärre gick bet på Stadsloppet. :-(
 
Det är en rak och flack bana med lite medlut (om jag inte har helt fel) så jag tycker att borde väl kanske kunna funka..?
 
Uppladdningen har ju inte varit optimal inför detta loppet;
* först 1 vecka i Grekland med en himla massa mat och endast två kortare springturer- inomhus, på löpband.
*sen 1 vecka hemma med köksrenovering och inte helt bra rutiner med mat och träning.
*efter det var det dags för några dygn i husvagnen nere i Grebbestad och där blev ju inte rutinerna direkt förändrade till det bättre, men trevligt hade vi! ;-)
 
I har jag varit på Tekninkmagasinet och köpt mig nya hörlurar och jag hoppas att de ger mig lite xtra fart i kväll!!?!!
 
 
Kommer DU ut och hejar längs banan??
 
/Linda

Kommentera

Publiceras ej