Revenge

0kommentarer

Ja inte så allvarligt som det låter, jag syftar ju såklart på tv-serien med samma namn.
Den hade premiär förra veckan och alldeles strax är det alltså dax för andra avsnittet.
Jag ska se!

För ca 1min sedan prasslade det hejvilt här. Vad det var?!
En chipspåse som öppnades såklart!!! 
Tänk att jag så ofta blir sugen på chips eller andra onyttigheter efter att jag har tränat. :-)

Core-passet känndes OK i dag.
Under uppvärmningen blev musiken "pausad" två gånger för ett meddelande om en felparkering.
Hade det varit förra veckan när jag var så nervös för passets premiär hade det nog gått åt skogen ordentligt!?
I kväll lyckades jag och motionärena (nästan) göra som planerat- trots att musiken försvann :-)

Nä nu hör jag att reklampausen är över.

Time for Revenge!!

Go' natt.

/Linda

Kommentera

Publiceras ej