Barfotalyx

0kommentarer


Precis som rubriken säger så lyxar jag till det med att gå barfota här hemma just nu.
Jag har nämligen precis dammsugit och skurat och har därmed ett r e n t golv,
vilket inte hör till vanligheterna här hemma med två hundar och en 1åring.

Just nu sover Inez och bägge vovvarna så det kommer att vara lungt och stilla
-och rent på golven-
ett litet tag till. :-)

I dag började vi dagen med en härlig skogspromenad borta i Lökeneskogen.
Vi gick tillsammans med Daniella, Agneta & Anna samt alla hundar och barn.
Det var underbart ute i skogen!

Nu har jag lite "egentid" innan Inez vaknar igen om ca 1/2h skulle jag tro.
Jag ska springa ut till kaninerna nu och ge dem lite mat och vatten. Just nu när det är kallt ute springer jag ut med nytt vatten ca 3ggr/ dag för det fryser ju- heela tiden.

Ha en bra onsdag!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej