Ledsen...

0kommentarer

 
En dålig vän..?
 
Dagen började bra, väldigt bra faktiskt.
Jag var på ett strålande humör, alldeles sprudlande glad.
 
Sen fick jag veta.
 
Ett par utav mina allra bästa vänner...
Ett par som under en lång tid varit en väldigt stor del av mitt liv, min vardag...
Ett par som jag tycker otroligt mycket om...
Ett par som betyder mycket för mig...
 
De fick en bäbis, i går.
Deras första barn.
En liten tjej.
 
<3 <3 <3
 
Det är ju helt fantastiskt och jag är verkligen obeskrivligt glad för deras skull!
 
Jag vill inte vänta en sekund till,
utan vill bara sätta mig bakom ratten  och åka i väg för att hälsa på dem,
med en gång, nu, på stört...
 
Men så gör man ju inte. :-)
 
Det som då gör mig så ledsen är,
att jag hade inte en aning, ingen alls,
att de ens väntade barn..
 
HUR kan man som vän missa en sådan sak??!!
 
Jag önskar verkligen att jag vetat och... Ja vad då?
Vad skulle ha varit annorlunda om jag vetat?
Kanske ingenting?
Kanske allting?
 
Jag känner mig i alla fall som en urusel vän,
som faktiskt har missat en hel graviditet
och inte ens vetat om att de har väntat sitt lilla barn...
 
Hoppas att framtiden ger mig mer tid.
Tid till att verkligen umgås med min vänner igen.
 
Det finns många där ute som jag verkligen saknar! <3
 
All Lycka till Er;
P, L & 'lillan' .
 
Hoppas att vi kan ses- snart!?!!
 
/Linda
 

Kommentera

Publiceras ej