Shopping för mamman

0kommentarer

Jag började min dag med en härlig frulle tillsammans med familjen, sen åkte jag in till stan för en liten stunds lyx i frisörstolen hos Bea! Tack bästa för hjälpen med min snabbt växande lugg. Efter att ha fått frillan fixad så hann jag med ett varv i stadens affärer. Blev inget shoppat dock, inte där å då... :-)
När jag var klar i stan åkte jag förbi Charlie en sväng. Jag har fått låna hans Red Cord- band. *tjohoo* Tack snälla Charlie!! Hoppas mina knän uppskattar detta..?!
Sen åkte jag vidare ut till bergvik, å där bidde det lite shopping ;-)
Det väntar 50-årskalajs till helgen så något att ha på sig ville jag ju gärna ha! :-))
Förutom lite prylar till löpningen så fann jag en klänning på H&M och ett par svarta pumps. Hoppas det blir bra!?!
Nä, nu ska jag ta ett varv med snabeldraken här hemma, det var alldeles för längesen den blev rastad!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej