Traderi Tradera ;-)

0kommentarer

Ja alltså detta med Tradera...
Hur bra är det inte att man liksom kan "byta" grejer med varandra!?!!
Superbra tycker jag!
Jag har ju rensat min garderob och lagt ut en hel massa plagg på Tradera.
Finemang!
Man blir ju kanske inte direkt rik, å det tar ju en hel massa tid (knäppa kort å fixa annonserna) men man får ju definitiv något att göra! :-)
Å så blir det ju faktiskt några kronor in på kontot!
(OM man inte, som jag, bedömer portoavgifterna helt galet å aldeles för lågt!!
Då får man ju betala för att bli av med grejerna.. *oops*)

I dag har jag i a f lagt ytterligare ca 10pkt på lådan.

Nästa projekt blir nog att rensa i klädkammaren/ förrådet.
Men usch å fy för hur det ser ut där inne!!!

Kanske bara skulle ösa i svarta säckar och köra till tippen..?
Eller vad säger du D? :-)

/Linda

Kommentera

Publiceras ej