Snoren rinner..

1kommentarer

Jag vet, liite äcklig rubrik kanske..?
Men det är ju så här härlig livet som småbrnsförälder är! :-)
Å de är faktiskt sant; INGENING är "äckligt" när de gäller ens egna barn!!
Berättade nyss för en kär vän att Inez somnade i min famn i går kväll, något som hon inte gjort på flera månader.
Å det var såå mysigt, trots att hon nös så tröjan min blev full i snor ;-)
*älskade unge*

På förmiddagen var jag, Inez & Izor i Stodene för en härligt solig promenad tillsammans med bästa D, hennes son J & westien Alwin.

Nu änligen Inez kommit till ro och somnat för en stund. Hoppas det blir en låång stund, det behöver hon efter nattens sömnlöshet...

Förresten, jag har "fyndat"! :-)
Vann en auktion på Tradera innan; en superfin cerise pop skaljacka till Inez.
Hoppas den är lika fin i verkligheten som på bilden!?!


Visst är den fin!?

Nä nu ska jag fixa lite kaffe och njuta av min ljudbok en liten stund (OM jag hinner) innan lillan vaknar igen..?

I em blir det F&S igen.
Dax att leda spinning.

Njut av solen!!!!!!!!!!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

09 Sep 2011 07:46

Vad fick du den för? Jag köpte en röd skaljacka till moa nyss på tradera från POP, 295 kr! Tradera är bra och spec POP som är så bra i kvalite, har bra andrahansvärde!



Åh man njuter verkligen när dom somnar i ens famn när dom är såhär stora, det händer ju typ aldrig längre! :)

Kommentera

Publiceras ej