Slappis

0kommentarer

Ja i alla fall alldeles precis i detta nu!
Jag har landat i soffan och ränker inte göra många fler knop denna kväll.

Jag, Inez & Izor började denna dagen med en härlig timmeslång promenad i det UNDERBARA vädret.

Sen var det lunchtajm och en stund senare vila för lillan.
Hon var inte svårövertalat utan slocknade direkt. Jag la henne i sängen och sa att nu är det dax att sova en liten stund, sen gick jag ut ur rummet och det förblev tyst! Fantastiskt :-))

Medans hon sov rensade jag bland hennes kläder- igen!!
Hon bara växer å växer!!

Precis som det ska va!! <3

Efter vilan packade vi in oss i bilen och åkte på babysim.
Det är så himla mysigt!!!
I dag tog vi oss en stund i bubbelpoolen oxå :-)

På kvällskvisten körde jag ett race i trädgården. Jag krattade en himla massa fallna löv och sen klippte jag gräset, å det var ingen lek!! Gräset var låångt och det var blött så gräsklipparen "korkade igen" flera gånger. Men skam den som ger sig!! Nu är hela gräsmattan "snaggad" :-))

Kaninerna fick städat och ny mat. Knäckebröd att knapra på och massa hö.
Zmilla fick komma ner på gräset en stund. Det var uppskattat!! Under helgen har hon "BF". Håller tummarna för att det föds några fina och friska bäbisar!!

Nu blir det paj och IDOL.

Trevlig helg!!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej