Härligt!

1kommentarer

I dag, vid halv 10-tiden, kom Marie & Lilly för att sällskapa på en härlig, solig långpromenad.

Vi var ute i över 1,5h.
Vi passade även på att avnjuta en varsin glass i solen på hemvägen, mumsigt.
Det är ju bara såå skönt väder ute!

I em är det babysim igen. Det börjar om en halvtimme, men vi får nog inse våra begränsningar och stanna hemma idag.

Inez är pigg och glad i dag och inte alls så snorig längre (skönt).
Däremot så tror jag att alla henna baciller har hoppat över till mig nu :/ (mindre skönt)
Jag har ont i halsen och snörvlar..

Skit oxå!!!
Jag har inte tid att bli sjuk nu!!
I morgon ska jag till Kristinehamn på utställning och på söndag ska jag ställa i Forshaga.
Jajja, jag får väl stoppa bomullstussar i näsan när jag springer runt i ringen ;-)

Lite bilder från vår promenad;


älskade solstråle <3

Marie fixar..
(Se så fint hon matchar vagnen ;-p)

Vackraste Inez

Sötnöten Lilly.

flygande hund..

min lille tok

Izor hälsar på grisarna.

soldyrkare

alpackor




Inez & Marie

utforskar vår "nya" framsida

kompisarna

sötnosar!!


Ljuvliga Lilly!

spännande med stenar..

/Linda

1 kommentarer

Melanie

09 Sep 2011 18:08

Idag har du allt haft bloggtid och blogglust iaf:) Härliga bilder! ja idag har det verkligen varit underbart skönt höstväder, vi var också ute på en långpromenad imorse. Jättehärligt!



Nu när vi flyttar till skåre igen, kanske det blir lättare för oss att ses?! Blir ju lite närmare iaf :-)

Kommentera

Publiceras ej