Onsdag

2kommentarer

Utanför fönstret är det rätt grått och ganska blåsigt.
Men det gör inget!

Just nu ligger Inez och sover men jag gissar hon vaknar om en liten stund för hon har sovit 1h nu.

Jag sitter vid datorn och njuter av tystnaden och lugnet som råder här hemma för tillfället.
Det är inte bara Inez som sover utan det gör även båda vovvarna å då är det stilla här hemma!
*njuter*

Vi tog, även idag, en härlig långpromenad efter frullen.
Vi var ute ungefär 2 timmar.
Hade sällskap oxå så vi var fyra 2-benta och fem 4-benta på turen.
Det är så trevligt att ha sällskap när man är ute. Känns som om man skulle kunna gå hur långt som helst då!?!

I em ska jag och Izor iväg på agilitykurs igen.
Nu var det 1,5 vecka sedan förra tillfället och vi är taggade :-) *haha*
Vi längtar iaf.
Tyvärr säger väderprognosen att det ska börja regna samtidigt som kursen ska börja, vid 16-tiden.
Jaja, jag har ju regnkläder (och Izor oxå för den delen) men Izor vill Inte vara ute när det regnar, än mindre vill han "prestera" något då.
Vi får se.. Vi ska åka dit i alla fall och jag har laddat en hel påse med mutor; köttbullar ;-)

Hoppas Ni har en bra dag så här mitt i veckan!?!!

/Linda

2 kommentarer

Melanie

26 Oct 2011 12:57

Kan lova att det är det. Hade hon feber och sen fick prickar när febern gick ner så är det det. Kommer inte riktigt ihåg, men dom försvann nog efter någon dag eller två sådär. kanske en vecka? Det var så längesen:)



Tack så mycket!! Kul med en av varje:)

Nr 3 får bli en tjej haha.

Melanie

26 Oct 2011 13:07

nejnej, inga tvillingar! ;)



Vi var också ute på en promenad i morse vid 08, så skönt även fast det blåste lite.

Kommentera

Publiceras ej