Härliga höst!!

0kommentarer

I går började vi dagen med att Inez var på sitt allra första tandläkarbesök.
Det klarade hon galant!
Det var pappa D's faster som tog emot oss och vi pratade om 'ditten å datten'.
Inez fick visa sina tänder och sen fick hon med sig en tandborste hem.
En grön.

När vi kom hem igen kopplade jag hundarna och vände i dörren så gick vi raka vägen ut i skogen för ännu en promenad (Inez och jag gick till och från tandläkaren oxå).

Det var alldeles underbart väder ute och då finns det inget bättre ställe att vara på- än i skogen,
tillsammans med Inez och vovvarna! <3

Jag tog några bilder med mobilen;


Älskade, älskade Inez <3


Mor & dotter.


Jag älskar att vara i skogen och njuter till fullo!!!

Nu strejkar Inez högljutt inne i sovrummet och vill inte alls sova, så idag blir det helt enkelt ingen "egentid" :-)

Om en timme ska vi packa oss iväg till Deje för lite babysim.

Bäst att ta upp min lilla älskling och se till att packa badväskan.

Ha en skön fredag!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej