En riktig 'Linda-dag'

1kommentarer

Jamen, vilken dag jag har haft!!

Den började förvisso lite för tidigt i mitt tycke.
Jag hade ställt larmet på 6.15 (tidigt i sig) 
men Inez tyckte absolut att mamsen skulle börja sin dag redan en timme tidigare- 5.15.

Efter frulle, dusch, påklädning och massa bärande av saker som skulle lastas in i bilen så begav jag mig, tillsammans med Izor,
till Sörmons ridskolas ridhus.
Det var utställningsdax!

Det blev en lyckad utställning!
(kika gärna in på Izors blogg; www.izorsbubbla.blogg.se)

Sen åkte jag hem, åt mat och bytte om innan jag återigen hoppade in i bilen.
Denna gång styrde jag mot stan och F&S, där det idag var funktionärsdag.
Jag var med på ett härligt träningspass, mixat av olika 'friskis-ingredienser';
flex, cirkelgym, spinning och cirkelfys.
*svettigt & gôtt*

För de som ville (och orkade) så fortsatte kvällen sedan på Tempel.
Jag själv valde att åka hem efter en lång, men mycket bra dag!

Hoppas Ni oxå haft en härlig lördag!?!!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

31 Oct 2011 07:10

Sv:hehe ja för oss är det världens sovmorgon, då Moa alltid vaknar vid 05-05.30. Att sova till 07 händer kanske en gång varannan månad, om ens det haha. Men allting är ju relativt ;)



Härlig lördag! Våran var också helt ok. Massa flytt och plock. Men nu är det klart och det kommer dröja ett par år innan det kommer in en flyttkartong här igen! :)

Kommentera

Publiceras ej