En alldeles stilla lördagkväll...

1kommentarer

...har jag i kväll.

Inez nattade jag för ca en halvtimme se'n och hon slocknade direkt!
Hon drack 4-5 klunkar av ersättningen sen valde hon nappen och då gick jag ut ur rummet och sedan dess har det varit knäpptyst. Det är så skönt när det funkar med läggningen!!

Strax efter halv sju blev D upphämtad av vänner för en kväll/natt på stan.
De blir födelsedagsfirande, middag och ett besök på BMB (det var inte igår!).
Jag var oxå medbjuden men kände inte att jag ville lämna Inez för att sova borta. Speciellt inte som hon under senaste veckan har varit xtra "mammig" och inte nöjt sig med någon annan, inte ens med pappa D.
Känns inte som att första "sova-borta-tillfället" var så passande just nu..

Jag hoppas- och är rätt säker på- att övriga i gänget får en toppenkväll!!

Massa grattis (i efterskott) till Jennie som är kvällens födelsedagsbarn.
Hurra, hurra, hurra, hurraaa!!!!!

På förmiddagen var jag och Inez borta hos Lilly och hennes familj på ett besök.
Jag bjöds på kaffe och Inez fick en massa goda russin.
Tjejerna lekte tillsammans en stund innan det var dax att knalla hemåt för lite lunch och sen en sovstund för lillan.


Lilly hade såå många roliga leksaker!


Tjohoo, en så'n här vill jag ha när jag fyller år ;-P

********************************

Förresten; inga kaninbäbisar...än.

*************************************

Nä, nu ska jag masa mig ut till soffan för lite tv-tittande innan jag kryper ner under täcket.

/Linda

1 kommentarer

Melanie

03 Oct 2011 07:18

en sån bil har moa, den är mycket poppis! =)

Kommentera

Publiceras ej