Älskade tröttmössa

1kommentarer

Varför?

Varför måste du väcka mamma och få henne till att gå upp ur sängen och starta dagen tidigare än du egentligen orkar?

Nu har vi ätit frulle tillsammans och jag har städat undan efter oss.
Inez höll på att somna sittandes i matstolen och ville inte äta smörgåsbitarna idag (men det ville vovvarna!)...

Jag "gjorde en rövare" och testade att lägga henne igen.
Nu ligger hon inne i sin säng och klagar lite till och från men verkar ändock rätt nöjd med vilan..?

Varför inte bara sova en timme till från början?

****************

Jaja, jag ska leta fram min joggingoutfit och ta in vagnen från uterummet, så den hinner bli lite varm innan Inez ska sitta i den...

Klockan 9 kommer Camilla hit och vi ska ta en liten, lugn joggingtur.
Izor ska oxå med så det blir väl den 6km-turen han har varit med på ett par gånger innan..?

*************************

I em är det åter dax att hoppa i "F&S-kostymen" och leda spinning.
*kul, kul*

/Linda

1 kommentarer

Melanie

28 Oct 2011 08:04

haha, ja den frågan ställer jag till moa varje morgon. Här är det liksom dags att gå upp redan strax efter 05. Senast 05.30 vaknar ungen och är pigg som en lärka. Varje morgon! Ja...jag antar att vissa bara får morgonpigga ungar ;)

Kommentera

Publiceras ej