Lussekatter, julmust och bootcamp

0kommentarer


Där har ni min helg :-)

Just nu har jag landat här vid datorn efter att ha varit ute och storstädat hos kaninerna,
inne i buren och runt omkring.

Skönt att veta att de har det rent och bra när man ska åka bort.

Här startade vi, som vanligt, dagen med en långpromenad.
I dag fick vi gå själva, jag och mina bäbisar.
Det var en härlig tur, trots det gråa vädret.

Ambra tyckte nog att promenaden var lite i längsta laget i dag..?
*gamla tanten*

Izor skötte sig kalasbra (Ambra oxå för den delen.) 
Han var lös vid två hundmöten och stannade kvar hos mig, retningen till trots, när vi passerade.
*GLAD*

Efter turen svängde Sophia förbi med en höbal till kaninerna.
*tack snälla för den hemkörningen!!*

Jag & Inez åkte ner till OK för att köpa lussekatter.
Jag hade tur- fick tag på de två sista.
Jag är verkligen galet besatt av de där lussekatterna :-)

Så nu sitter jag här med ett glas must och mumsar i mig bägge lussekatterna.
Passar på  nu när Inez sover så jag inte behöver dela med mig ;-)

I em skjutsar D in mig till F&S.
17.15 går bussen mot Stockholm och årets Svettisdagar.
Ett träningskonvent för ledare och instruktörer inom F&S.
I år är vi ca 1600 st anmälda.

Det ska bli så kul!!!

Detta är bara andra gången jag är ifrån Inez sen hon föddes.

Detta blir en bra helg, med lite 'egentid', för Daniel och Inez!

Önskar Er en fin helg!!

/Linda


Kommentera

Publiceras ej