pluggeri pluggera

0kommentarer

I går var bästa mamsen här nästan hela dagen.
Hon myste med Inez så jag fick lite tid till att plugga.

Jag hann med att slutföra min kompletteringsuppgift (som jag fått p g a missat seminarium).
Såå gôtt!

Tyvärr tror jag att den är skriven i "fel" format så jag måste göra om den på något sätt för att kunna maila den till min lärare..?
*D hjälp!*

På kvällen när jag sprang Vårruset fick Inez och vovvarna vara hemma hos mamma i Skåre.
Det hade gått jättebra, bortsett från att Izor hade "röjt järnet" ;-)
Mamma var helt slut när jag hämtade alla mina bäbisar *tihi*

I dag fick jag käka frulle i lugn och ro framför Nyhetsmorgon, i tv-soffan.
Det var längesen.

Inez "sov" (låg i a f nöjd i sängen) till 8.25 (!).
DET är vardagslyx!

I dag kommer bästa A.F hit och lunchar med oss.
Supertrevligt! Vi ses alltför sällan nu för tiden :(

Senare i em kommer ev. Fia på besök oxå.
Vi träffas nästan aldrig längre vi heller.

Kul att tjejerna kikar förbi!!!!

Nu blir det promenix!

Ha dä!!

Kommentera

Publiceras ej