Fullt ös medvetslös

0kommentarer

Nä'rå, medvetslös har jag inte tid att bli :)

Helgen spenderades i stugan (där finns inte internet, märkligt vad tomt det blir...) tillsammans med päronen, Inez & vovvarna.

Jag fick lite barnvakt så jag kunde plugga. Har ju slutseminarium på Hälsopedagogikkursen i kväll.
Det är inte lätt att skriva arbeten med en liten bäbis att sköta om samtidigt, men det går med lite hjälp.
Jag har fått lära mig att inte "överarbeta" mitt skrivande under denna kursen. Hade jag inte haft Inez så hade jag garanterat lagt huur många timmar som helst på studierna.

I kväll ska Inez följa med till universitetet. Hoppas det går smidigt (fel tid på dygnet för "smidigt" tror jag dock..).
Direkt efter seminariet ska klassen åka iväg och klättra tillsammans.
Det ska bli kul!
Jag har aldrig testat förut å ser fram emot debuten :)

Vovvarna får vara hos mor & far. Hoppas Izor sköter sig.. :)

Vet ni? I går hände nåt kul..
En dam från NWT ringde och sa att hon ville intervjua mig och publicera i lördagens tidning.
Hon tyckte att jag verkade ha et intressant liv med mycket omkring mig :)
Kan ligga nåt i det.. *hihi*
Hur som helst tycker jag det var kul.
Håll utkik på lördag.

Nu vaknar Inez dags att röra på sig!

Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej