I'm alive!

2kommentarer

Hej på Er!

Ja, jag ville bara meddela att jag/ vi faktiskt lever än.
Tiden till att blogga finns lixom inte riktigt.
Eller, den har inte högsta prio i mitt liv för tillfället...

Jag förstår verkligen inte hur andra småbarnsföräldrar hinner med att uppdatera flera ggr samma dag, å med en massa fina bilder oxå??!!

Hur som helst..

Nu har jag just käkat frulle å Inez sitter i sin babysitter brevid å jollrar å gnager på sin "mina" (favoritsaken).

Om en stund ska vi sätta lite fart å göra oss i ordning för att åka till F&S å leda jympa. *gôtt*
Förra veckan var jag sjuk, så det var 2v sen vi ledde nu.

I dag kommer kusin A och svägerskan M.
Åsså har jag "övertalat" 2 av Inez "babysim-polare", L & J (å deras så klart) mammor att oxå komma. *kul*

Sen i em/kväll är det skola igen..

I går fick jag förresten en stund för mig själv, då D slutade tidigt. Gissa vad jag gjorde?
Åkte raka vägen till F&S så klart!!!! *härligt*
Det var första medeljympa-passet efter förlossningen. Var ett ganska lugnt pass, för å va medel, tycker jag nog. Så det var alldeles lagom!

Å i morgon, dååå.... då är det ÄNTLIGEN dax!!!!

Vi ska hälsa på IZOR för första gången! <3 <3 <3



Ha en bra dag!!!

2 kommentarer

En liten del av mig

08 Mar 2011 09:54

haha, det fattar inte jag heller, men vissa lever ju för bloggen verkar dom som. sjuuuukt!



å vi kommer inte idag heller..tisdagar har blivit en "verkligen inte bra dag". Det är alltid ngt på tisdagar. Nu har vi haft försäkringsbolaget här, nu ska vi till banken och direkt efter det skriva kontrakt på lgh.



Kör hårt!

Åsa

08 Mar 2011 23:20

Åh lille skrutten! Så sööööt!! När får ni hem honom? Kram

Kommentera

Publiceras ej